Februari är snart slut...

Det känns som om tiden bara försvinner i en rasande fart. Hösten var en intensiv period och mycket hände under en alldeles för kort tid, jag fick helt enkelt dra i bromsen. Både privat och på jobbet. Så julen kom lägligt med ledighet. Oktober avslutade jag och sambon med ett par fartfyllda dagar i Greklands övärld, det var underbart med lite sol, men det var intensiva dagar. 2017 avslutade vi utan barn på ett hotell i Riga, en härlig stad med massa kultur och historia.
2018 började starkt med massa jobb och utbildningar som skulle hållas. Det var också dax att förnya högriskförsäkringen hos försäkringskassan, vilken jag åter fick i två år. Det är oerhört skönt att ha den, jag behöver inte puchar mig att gå till jobbet om jag inte mår bra.
2018 kommer vara ett år som innehåller mycket, särskilt privat men även en del på jobbet. Många förändringar som ska ske och nya rutiner som ska sättas.

Jag önskar er alla ett fortsatt härligt 2018, med massa härliga minnen och härligheter framför er!