3 års dagen firas hemma i sängen!

Under helgen som gått har vi varit på två fester, i fredags firade vi min svägerska som fyller år imorgon. Igår va vi på fest med min arbetsplats, hade en härlig kväll med god mat och trevliga människor. Men efter en vecka på jobbet och två fester så säger både kroppen och knoppen stopp. Så idag är det jag som tar det lugnt hemma medans mannen och barnen är på cykelfest med släkten. Jag kommer att möta upp senare ikväll för grillning! Sedan är det dax att tänka om och ladda för en ny vecka på jobbet. Vi har haft en helt underbar sommar, hoppas att även ni har haft det!
Det är idag 3 år sedan jag blev sjuk, vid den här tiden så låg jag i en säng på intensiven och kämpade. Kämpar är något jag fortfarande gör, varje dag varje stund!

Hoppas att ni får hålla er friska och får njuta av det som är kvar av sommaren!