Problem med inlägg!

Den senste veckan har jag gjort flertalen försök att skicka inlägg från mobilen, men det har inte fungerat. Men nu har jag fått tillfället att sitta ner vid datorn och skriva istället.
I lördags nådde jag ännu en målstolpe i mitt tillfrisknande, jag cyklade! Det har jag inte gjort sedan innan jag blev sjuk och det är skönt att veta att jag klarar av det. Dock var det med det som med de flesta andra sakerna jag långt om länge klarar av. Huvudvärken dycker upp som skuggan en solig dag. Trots att jag inte cyklade särskillt långt så kändes det ganska mycket. Men det är som min mamma sa, en annan sorts balans som man använder än när man går. Annars så har sommaren kommit, kanske inte med så mycket vakert väder men med semestrar och lediga barn.
Dock säger de att vädret skall bli bättre i helgen och kommande vecka, vi får se om detta stämmer. I så fall får vi väl försöka se till att hitta några uteaktiviteter, så att barnen kan rastas ute. Ha nu en trevlig helg...