Våren är här!

Och med den kommer solen..... Från att ha varit en person som älskar att vara i solen, till att vara en som är tvungen att undvika den i största möjliga mån. Det är den sitsen jag sitter i numera. Ljuset är starkt, sticker i ögonen trots att jag bär solglsögon. När de tunna slöjmolnen kommer blir det inte bättre, ljuset är fortfarande alldeles för starkt. Jag har problem bara av att vara i ett rum som är upplyst av solen. 
Jag ser att det finns två anledningar till att jag har större problem med solen nu, det ena är medicinen jag äter (har inget med denna sjukdomen att göra), då den gör mig känslig mot solen. Det andra är den ökande huvudvärken, den medför att många av mina andra problem blir mer markanta. 

Hoppas att alla ni andra njuter av solen och våren som nu änligen är här!