Då var det klart!

I måndags gjorde jag ett EEG, vilket är ett test där de mäter hjärnaktiviteten. Så jag kommer att få bevis att jag har något innanför skallbenet! =0) Skämt och sido, testet gick bra fram tills den dära dj''la lampan kom fram. Om inte den framkallar ett anfall, vad kan då göra det? Jag fick en skallebank utan dess like efteråt. Tur att jag hade bil direkt hem efteråt!
Igår tisdag, gjorde jag det sista deltestet i den neuropsykologiska testet. Så nu är det bara till att vänta på det resultatet också! De svaren får jag om två veckor då jag träffar henne igen. Det är lite nervöst men skall ändå bli roligt att höra resultatet. Sedan väntar jag självklart även på resultatet från EEG:n.
På jobbet går det sin lugna gång, med pappersarbete och trevliga arbetskamrater.
När det kommer till försäkringskassan hör man många gånger skräckhistorier, men jag måste säga att jag peppar peppar, ta i trä, inte har haft några problem med min handläggare. Jag tycker att även de bra handläggarna behövs lyftas fram, alla är inte dåliga exempel. Min är påläst om min sjukdom, och angelägen om att det skall fungera med min arbetsplats. Hon vänder sig direkt till mig och jag känner att jag kan vända mig till henne med frågor utan att det blir tjafs. Så ett stor plus för alla de bra och vänliga handläggarna på försäkringskassan. Fast även om min handläggare är en bra, så betyder inte det att jag får allt jag vill ha. Det betyder att hon lyssnar på mig och gör en bedömning utifrån den fakta hon har fått in.
Nästa vecka skall jag träffa min läkare igen, för fortsatt sjukskrivning.
Den sista tiden har det varit mycket runt om mig, både med besök på sjukhuset titt som tätt, men även privat. Men allt skall nog lösa sig till slut.
Nu närmar sig hösten med stormsteg, här blåser det ganska bra. Men det är bara till att ta det för vad det är, HÖST!
Hoppas ni alla har det bra ute i höstvädret!