Tiden går fort!

Det har nu gått två veckor sedan jag skrev sist, vilket också betyder att jag har varit på min nya plats i två veckor. Det är väldigt mycket att lära sig, så huvudet är fullmatad varje dag när jag kommer hem. Så om kvällarna är jag glad om jag orkar hålla mig vaken till nio.
Men det är ett gott gäng jag har hamnat i, så jag känner mig välkommen in i gemenskapen.
De kommande två veckorna kommer också vara intensiva, det gäller att suga upp så mycket information som det bara går. För efter jul och nyår så ska jag rådda det själv.... Gruppen kommer garanterat stötta mig om jag behöver, men det är ändå jag som står som ansvarig.
Här på västkusten har julstämningen inte riktigt infunnit sig än, men den kommer förhoppningsvis snart.

Så om jag inte skriver mer innan, så får ni alla ha en riktig god jul och ett gott nytt år!